سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کاپیتان تیم ملی صعود ایران به جام‌جهانی را به مردم تبریک گفت.با زحمت بچه‌ها سختی‌ها به شادی تبدیل شد      

 

جواد نکونام در پایان بازی ایران و کره جنوبی صعود تیم ملی را به ملت ایران تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ جواد نکونام کاپیتان تیم ملی کشورمان پس از پیروزی برابر کره‌جنوبی و صعود به جام جهانی 2014 گفت: «خدا را شکر که تک تک بچه‌ها کمک کردند تا مردم ایران خوشحال شوند. بعد از دشواری‌های سال 2006 امیدوارم که این صعود یک آغاز جدید و تازه‌ برای پیشرفت و حرکت رو به جلوی فوتبال ایجاد کند و شادی‌ها ادامه داشته باشد.»

او با اشاره به نتیجه بازی ازبکستان و قطر و حذف ایران در صورت تساوی مقابل کره گفت: «ما از این مساله آگاه بودیم و روز گذشته هم در کنفرانس مطبوعاتی آن را مطرح کردیم. می دانستیم که ممکن است ازبکستان بتواند با تفاضل گل بالا به پیروزی برسد.»

کاپیتان تیم ملی ادامه داد: «با برنامه و برای پیروزی به میدان رفته بودیم. با برنامه دفاع می‌کردیم و قصد داشتیم در ضد حملات به گل برسیم. خوشبختانه با زحمتی که بچه‌ها کشیدند سختی‌ها در آخر به شادی تبدیل شد. در این یک هفته‌ روی نقاط قوت و ضعف کره‌جنوبی کار کرده بودیم و از این تیم کاملا شناخت داشتیم.»

نکونام در پایان در مورد واکنش های کارلوس کروش گفت: «کره‌ای‌ها در این چند روز جو سنگینی را علیه ما به راه انداخته بودند و هر روز بازیکنان و مربیانشان برای ما کری می خواندند. آنها در رختکن تیم ملی و زمین مسابقه عکس‌های بزرگی از چوی و صحبت‌های او را به زبان کره‌ای نصب کرده بودند.»




تاریخ : چهارشنبه 92/3/29 | 8:18 عصر | نویسنده : جهانگیر مرادی | نظر
  • قالب پرشین بلاگ
  • خنثی